زلزله بوشهر
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




دوستان و عزیزان با خبر شدم که در تعدادی از روستاهای بوشهر زلزله 6.1 ریشتری آمده و حدود 40 کشته و 1000 مجروح داده و800خانه ویران شده خیلی ناراحت شدم و حقیقتش گریه ام گرفت 

من میخوام به بوشهر برم و برای کمک به مردم اونجا کمکهای مردمی را از زاهدان ببرم 

میدونم که توی بوشهر 3 روز عذای عمومی اعلام شده و به نظر من میشد در ایران این عذای عمومی اعلام بشه تا همه مردم بتونن همدردی کنند.

من همین جا از همه دوستان و ایرانیان خواهشمند هستم تا میتونند از نظر مالی و وسایل اولیه به مردم بوشهر کمک  کنند تا خانواده های داغ دیده و آنهایی که آواره شدند هیچ غم و غصه ای نداشته باشند.

و اگر میتونید به محل حادثه برید و اگر نه با کمکهایتون درد آنها را کم کنید

راستی در زاهدان حدودا اطراف دروازه خاش مکانی زده شده برای کمک شما مردم زاهدان و استان

اگر فردی خواست وسیله ای رو جداگانه بفرسته با من تماس بگیره تا بهش بگم من خودم با جمعیت هلال اهمر هستم و با اونا میرم.

با تشکر و سپاس

09156409040 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 5:45 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه